Followers

Thursday, April 30, 2009

adakah couple korang sekarang akan terima andai...

aku ingin benar bertanya adakah couple korang akan setia disisi korang andainya suatu masa korang Allah takdirkan lumpuh, adakah masih ada sayang dibibirnya untuk korang, kalau suatu hari korang jadi buta, atau korang hilang tangan...masih sudikah aweks atau balak korang memimpin korang pada masa iaitu.. pernah tak korang terfikir untuk sekejap... Dikala cinta korang still diawangan marilah bersama meredah lautan fantasi cinta lantak r orang lainkan yang penting kita berdua...percaya pada cinta.... Tetapkanlah hati korang andai korang da jatuh cinta....Adakah cinta korang dapat memimpin korang lebih dekat dengannya...

Aku akui...buat ape korang nak fikirkan...cinta kita telah terbina...lupakan orang lain kan2..
biarkan tembok cinta kita berdiri kukuh...ermmmmm

Jangan mudah percaya pada perasaan....Kadang2 perasaan boleh membunuh hati...Ya Allah andai saudaraku jatuh cinta letakkan hati mereka berdua pada cinta Allah...aku pun mengingatkan diriku andai suatu hari....
aku tak akan lupa pada nasihat...andai nak mencintai orang lain cintailah dirimu sendiri dan andai ingin mencintai dirimu sendiri cintailah PenciptaMU..Allah..

2 comments:

NuR FaTiN said...

couple aku??? xde haha..
tp aku, aku ssgup tggu org yg aku syg tu smpi dia hembuskn nafas trakhir...
like my dad told me. huhu

azihan said...

cube ko rplce pkataan tu dgn suami isteri..kn x blh camtu..so,tlg tukar skit ayt tuh..dakwah gne ayat laen..x sesuai..mcm menggalakkan penceraian suami isteri..kn????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...