Followers

Saturday, June 4, 2011

Israel bukan Negara, suatu kelompok pengganas yang hina.






<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE

Salam, saat daku menulis blog ini pun tentera Anjing Israel sedang menjilat—jilat bumi Palestine sambil menumpahkan darah seorang anak muda yang berjuang mempertahankan kampung halamanya. Mereka (Israel) tidak patut untuk dihormati malah sepatutnya dianggap sebagai anjing yang hidup dalam bentuk manusia. Mereka tidak pernah boleh menghormati Negara lain malah melakukan tindakan sesuka hati terhadap sesiapa sahaja. Dasar-dasar dalam undang-undang antarabangsa juga diludah dan dipijak oleh mereka. PBB yang mengeluarkan resolusi juga umpama seorang tua, yang bodah lagi hina menjadi kuda tunggangan Israel ini. Bila dasar untuk menekan Negara yang tidak menyokong rejim laknatullah Israel seperti Syria dan Iran cepat pula resolusi diwujudkan.

Bila berbicara soal human rights..Hak asasi manusia, watak utama tentulah Negara Polis dunia, US. Galak berbicara soal pentingnya keperluan hak pendidikan,makanan,social,ekonomi dinegara mundur. Namun bila tiba bab Israel diam membisu umpama budak kecil dimarahi oleh si ayahnya. Kenapa dunia ini bodoh sangat?? Israel itu bukan Negara! Hina! Hina! Jijik! Kecil sangat mereka, apa yang mereka ada. Kebodohan,keangkuhan, kejelikkan yang melampu..Jangan kita lupa pemimpin Iran pernah bicara dunia ini aman jika Israel itu tiada. Benar sejuta peratus daku setuju. Kita lihat sudah banyak siri perjanjian keamanan tapi banyak diceroboh oleh si tentera anjing ini. Malah soal demokrasi di Palestine juga umpama sampah apabila kemenangan Hamas tidak diiktiraf Israel kerana Hamas tidak mahu mengikut telunjuk Israel.

Jangan lupa sejarah perang Arab-Israel. Beberapa tanah Negara Arab lain juga dijajah. Apa bicara oleh Abang si kaya Arab Saudi, Si Qatar,Kuwait, UAE..semuanya lembab!! Apa mahu takut bicara kasar tika jelas lihat ketikadilan berlaku. Entahlah bagi daku tiada guna ada undang-undang antarabangsa macam sampah jer hanya termaktub utk Negara tertentu Negara lain tidak perlu. Satu cadangan dari aku, supaya media Islam, menambah perkataan “anjing” bila berbicara soal Israel. Contoh tentera rejim anjing Israel. Dengan ini dapat menunjukkan betapa hina dan jijiknya nama Israel sesuai dengan kejahatan yang mereka lakukan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...