Followers

Tuesday, March 29, 2011

Video seks terbuka?? Hidangan untuk Rakyat…

Umum mengetahui ramai yang sedang sibuk2 berbicara pasal video klip terbaru kononya melibatkan ketua pembangkang DSAI. Cakap2 dari side pembangkang pula mengatakan bahawa vido tersebut adalah untuk menutup kes liwat yang dilihat agak rapuh untuk menjatuh dan menyahkan terus dari arena politik DSAI. Cakap2 dari side government pulak, katenya video tersebut adalah utk mengurangkan tekanan kes liwat yang dihadapi beliau. So, xnk citer lebih lanjut sape betul sape salah..kang xpsal lak kena tangkap..buat2 faham sudah..

Cumanya, duta terfikirlah..mcm melampau jugak video penyiaran ini..yelah jika dinilai jika kita meletakkan diri kita ini seorang yang neutral..apa motif nak siar video ni sambil siap tayangan dan panggil wartawan siap? Macam Nampak sangat ada political intention..kadang2 jangan buat rakyat macam bodoh dan dibodohkan.. Nampak sgt niat utk menjatuhkan..ok mesti org ingat aku ni penyokong DSAI..NO!! dimata aku DSAI hanyalah manusia yang biasa, menjadi ahli parlimen..seorang warganegara..tapi bila dilihat siri-siri kes yang melibatkan beliau umpama direka2…lepas satu2.. seolah tiada ruang untuk ahli politik ini bernafas..aku x mengatakan ahli politik ini dipihak yang benar @ salah.. Kebenaran sebenar hanya Allah sahaja yang tahu..

Cumanya sekadar renungan..andai beginilah trend poltik sekarang..apa nak jadi dalam 20 tahun lagi..mesti lagi teruk..dasar politikus ini memang Nampak hanya tahu jatuh menjatuhkan..woittt!! RAKYAT PILIH UNDI bukan suruh saling bercakaran dan saling jatuh menjatuhkan..BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT..KEWANGAN NEGARA PUN HASIL RAKYAT..jangan merasa megah dikerusi empuk, berbicara kata2 manis, memainkan lunak2 nyanyian keangkuhan, kuasa anda di tangan rakyat. xsabar aku menanti apa lagi kisah hot arena politik Negara selepas ini..aku benci tgk rakyat kelaparan, kesempitan, aku benci tengok masih ada yang xmampu nak pergi sekolah sebab kemiskinanan..jgn leka bermain politik xkisah kkome ni govt ke pembangkang yg perlu diutamakan adalah kesejahteraan rakyat..


4 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

setuju dgn anda!! =)

Unknown said...

Saya setuju..rakyat sekarang semakin educated..boleh buat penilaian..bukan sekadar mengangguk tanpa sebarang bantahan.,penyiaran video ini mmg salah di sisi undang2..hmmmmm...Inilah tanda2 akhir zaman..zaman jahiliah sudah kembali..Adakah begini pemimpin yg kita inginkan..tepuk dada tanya minda..maaf..sekadar pendaapat drpd generasi bakal pemimpin Malaysia di masa hadapan..Insya-Allah (^_^)

Duta said...

bila suara muda bersuara dikatakan menderhaka, tapi suara muda inilah tenaga yg perlu utk membantu negarra massa hadapan...

putryteya said...

bagus2... sya juga sokong DSAI!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...